Vergaderen in de kantine

07-09-2015 18:39

Beste leden/vrijwilligers,

Om te voorkomen dat er geen vergaderruimte beschikbaar is of dat er ruimtes dubbel geboekt worden in de kantine gaan we het volgende afspreken.

Alle verzoeken om te vergaderen in de kantine gaan via Marcel Spanjersberg.
De papieren agenda in de kantine is vervallen.
Verzoek via de mail indienen: marcel.silvy@gmail.com
Ik kijk dan of er ruimte vrij is op de gevraagde avond en stuur het door naar de site van Vianen Vooruit.
Uiteraard eerst zelf op de site kijken wanneer er op welke data plaats is.

Vergaderingen op donderdagen inplannen, uitzonderingen op een andere avond iom een van de bestuursleden,wel doorgeven aan mij.

De commissiekamer is de ruimte waar vergaderd kan worden, de bestuurskamer vrijhouden zodat men hier op de donderdagen in en uit kan lopen en men gewoon op de computer kan werken.
Vergaderingen van het hoofdbestuur vinden plaats in de bestuurskamer.
Op onze zolder is inmiddels ook een vergaderruimte, mocht de commissie kamer vol geboekt zijn dan kan men hier naar uitwijken.

Namens het hoofdbestuur,

Marcel Spanjersberg